"PETTY EDDIE EP. 2"

Հրապարակվել է 14 Նմբ % Yթ.-ին
Դիտումներ 979 482
149

STARRING
KRAIG SMITH
amprom.info/round/fv52mW120zgrEeaZrV3Tew
ANTHONY DARRELL
anthonydarrellismusic

Bigg Jah
Մեկնաբանություններ  
  • Emmanuel Collins

    Emmanuel Collins

    2 օր առաջ

    Bigg Jah always coming with the most relatable skits 🎯💯😂

  • Goku Black

    Goku Black

    9 օր առաջ

    Nahh..homie said "get me whatever he getting"

  • COWBOY FAN 1989

    COWBOY FAN 1989

    9 օր առաջ

    Lol... We couldn't be kool anymore after that...

  • Scott M Davis

    Scott M Davis

    9 օր առաջ

    The level of frustration is real. I would've swung on him! I'm getting buns to the house n I get a bell pepper???

  • Polo Rose Basquiat

    Polo Rose Basquiat

    10 օր առաջ

    For all of you that don’t get why they switched bags even though they got the same thing, it’s obvious. Eddie was eating fries on the way there 😂

  • Narquise Richardson

    Narquise Richardson

    10 օր առաջ

    Nobody Peeped They Switched Bags But Had The SAME THING! 💯 Unless They Had Different Sauces 🤦🏿‍♂️🤦🏿‍♂️

  • Marcus Barragan

    Marcus Barragan

    10 օր առաջ

    Whyd they switch bags at the beginning when they both got the same thing lol

  • s1n27

    s1n27

    12 օր առաջ

    This nigga said you use to be the perimeter homie thats why we we use to keep you on the outside.
    This nigga said you use to wear boots and shorts and we couldn't understand it lmao

  • Ken Folke

    Ken Folke

    15 օր առաջ

    The face he makes at 3:48 got me hollering

  • Glenn Brown

    Glenn Brown

    19 օր առաջ

    Eddie is goofy as hell....

  • Jujag Themag

    Jujag Themag

    23 օր առաջ

    Dude be eating his McDs like it’s the bomb bomb

  • eric blackwell

    eric blackwell

    24 օր առաջ

    Flip the table and cut them off

  • Mohamed Baradji

    Mohamed Baradji

    24 օր առաջ

    Jah: "it don't matter get me whatever.....tell him to get me what he get"
    Eddie: throws a fucking bell pepper.
    I honestly would've fought at that exact moment

  • Mario Hall

    Mario Hall

    25 օր առաջ

    This was personal.

  • SignFromAbove 62

    SignFromAbove 62

    26 օր առաջ

    Hey man new to the channel. where can I get that bang my line shirt? I need that in my life.

  • michael truthson

    michael truthson

    28 օր առաջ

    Jah said tell Eddie to "get me whatever HE'S getting" so since when do McDonald's sell bell peppers. It's official petty Eddie, JarMEsha and vague ass Armando are the most terrifyingly annoying characters ever!!! Man he ordered two girls for their asses he needed to kick their asses out 😡😡😡😡😡😡😡. I actually knew people like this.

  • Joseph Christian Roldan

    Joseph Christian Roldan

    29 օր առաջ

    This proves you need to be specific

  • Anette Greenidge

    Anette Greenidge

    Ամիս առաջ

    I don't want friends like dat around me facts my nigga

  • lite brite 27

    lite brite 27

    Ամիս առաջ

    Petty eddie a cold cat for that shit😂😂😂

  • Mark Lampkin

    Mark Lampkin

    Ամիս առաջ

    This episode is stupid because he 1st said whatever then he said get me what he gets and he still brought him the whatever. Dumb ass video.

  • dj cutlas

    dj cutlas

    Ամիս առաջ

    I just busted out laughing 😂

  • C Taylor

    C Taylor

    Ամիս առաջ

    When taking things too literally goes horribly wrong😂 this is the flip of when everybody stupid😂 technically i think eddie is wrong.

  • Chris Carter

    Chris Carter

    Ամիս առաջ

    Thank you Bitch😂😂😂😂

  • NasGaming

    NasGaming

    Ամիս առաջ

    He did said “get me whatever”🤷🏽‍♂️

  • Joyce 31202

    Joyce 31202

    Ամիս առաջ

    Well whatever meant whatever. But darn.

  • David McDonald

    David McDonald

    Ամիս առաջ

    Man you be bringing it love all your cast they all make me laugh keep doing what you're doing you gonna be there soon big production

  • SàMy Ként

    SàMy Ként

    Ամիս առաջ

    Imagine being this stupid 🤯🤯🤯🤣

  • You_know_me

    You_know_me

    Ամիս առաջ

    My wife literally just did this to me.
    Her: do you want something from Wendy's or McDonalds a chicken sandwich perhaps.
    Me: yes
    Her: which one
    Me: whichever one you go to
    Her: 15 minutes later walks in with food from the pizzeria around the corner
    Me:😐🤬

  • Curtis Chadwell

    Curtis Chadwell

    Ամիս առաջ

    He asked him to see if the McFlurry machine is working...☠️☠️

  • Nikki Tobin

    Nikki Tobin

    Ամիս առաջ

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 WOW THIS KILT ME OUT

  • bdjones20

    bdjones20

    Ամիս առաջ

    I would have never spoke to this nigga again. Smh

  • Russ G Beats

    Russ G Beats

    Ամիս առաջ

    I thought he was gone make Red Pepper Soufflé lol

  • shango 357 heru

    shango 357 heru

    Ամիս առաջ

    A whatever bell pepper

  • Omard Pate

    Omard Pate

    2 ամիս առաջ

    He said get me whatever you get...

  • Dee Whitaker

    Dee Whitaker

    2 ամիս առաջ

    Crazy thing is that when my brother passed away I downloaded angry birds and it got me thru hard times no lie lol and I never played games on my phone at first

  • Tyquan Wright

    Tyquan Wright

    2 ամիս առաջ

    He said whatever you get... it should be three 20 pieces in the crib....

  • Joshua Roe

    Joshua Roe

    2 ամիս առաջ

    LMFAO I find that Eddie is more upset than he is, hilarious 😂😂

  • raven1always

    raven1always

    2 ամիս առաջ

    Lol he said crumble it up and make a chicken nugget omelette 😑😂🤣 done

  • Perry Williams

    Perry Williams

    2 ամիս առաջ

    Niggah........WHATEVA!!! LOL!!!

  • Darnell Mitchell

    Darnell Mitchell

    2 ամիս առաջ

    Throwing that pepper at him as I kick em out

  • TYG Smoke

    TYG Smoke

    2 ամիս առաջ

    HOW DOES “ GET ME WHAT YOU GETTING “ equal A TOMATO 🍅 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • unknown to man

    unknown to man

    2 ամիս առաջ

    This is more annoying than funny I would kick his was out

  • Therman T

    Therman T

    2 ամիս առաջ

    I can't stand petty eddy

  • BJ Dawg

    BJ Dawg

    2 ամիս առաջ

    Eddie is so dumb lol

  • Derrick Jenkins

    Derrick Jenkins

    2 ամիս առաջ

    Eddie not petty.....she go Aspergers

  • Cheeseway BG

    Cheeseway BG

    2 ամիս առաջ

    i wouldve hit em with the whatevee he brought on moms🤣🤣🤣🤣

  • RightAboveIt

    RightAboveIt

    2 ամիս առաջ

    "a bell pepper"

  • Frank Cox

    Frank Cox

    2 ամիս առաջ

    Nigga you know how petty you gotta be to leave McDonald's go to the farmers market and buy one (singular) ass bell pepper for ya boy. 😆😆

  • William Jackson

    William Jackson

    2 ամիս առաջ

    Peddy Eddie is the funniest skit.

  • Baby Champion

    Baby Champion

    2 ամիս առաջ

    I would’ve threw dat damn bell pepper right back at his ass

  • Joshua Jordan

    Joshua Jordan

    2 ամիս առաջ

    Yeah, Eddie gets no play, I won't put any women threw that

  • Gitwitit

    Gitwitit

    2 ամիս առաջ

    😂😂😂😂😂😂😂

  • name

    name

    2 ամիս առաջ

    i woulda knocked his ass out he should know what whatever means fuck eddie

  • SODA Gaming

    SODA Gaming

    2 ամիս առաջ

    My nigga got you whatever 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Eric Ineza

    Eric Ineza

    2 ամիս առաջ

    🤣🤣😂😂

  • Kenny Albert

    Kenny Albert

    3 ամիս առաջ

    Have fun with it LOL

  • LaRon Taylor

    LaRon Taylor

    3 ամիս առաջ

    He a H.A.N for that shit!!!

  • TeeW0rld

    TeeW0rld

    3 ամիս առաջ

    “You wore boots an shorts”

  • TeeW0rld

    TeeW0rld

    3 ամիս առաջ

    “You always playin hard to get till i get hard, pogo stick! Mr. meat man”😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • Lateefah A. Brown

    Lateefah A. Brown

    3 ամիս առաջ

    “Playing Angry Birds, bro... You need to be more in touch with your inner child.” 🤣🤣🤣🤣

  • thejuelz08

    thejuelz08

    3 ամիս առաջ

    Mc Donald’s sells bell pepper’s...I’m dead😭😭😭😭😭😭😭.....

  • Roger Bernard

    Roger Bernard

    3 ամիս առաջ

    I luv these dudes!!🤣🤣(no Bruno)

  • Joe Ethereal

    Joe Ethereal

    3 ամիս առաջ

    Slide him!!!!

  • Kenneth Duncan

    Kenneth Duncan

    3 ամիս առաջ

    eddie is the closet thing to a black forest gump

  • Terrance Allen

    Terrance Allen

    3 ամիս առաջ

    😂😂😂😂biggie jahn
    Same back McDonald

  • parish fletcher

    parish fletcher

    3 ամիս առաջ

    I'm sorry I gotta whoop his ass lol

  • Montay Gang

    Montay Gang

    3 ամիս առաջ

    Bro kraig Smith funny asf

  • OMG It's Devernair

    OMG It's Devernair

    3 ամիս առաջ

    "Eddie: A Bell pepper ..."
    He said that with such confidence lmfao

  • spencer owens

    spencer owens

    3 ամիս առաջ

    He should have whooped his ass

  • Albert Mitchell

    Albert Mitchell

    3 ամիս առաջ

    😄

  • William Bush

    William Bush

    3 ամիս առաջ

    Type a person that would get his ass whopped

  • Jamarion Smith

    Jamarion Smith

    3 ամիս առաջ

    He was to busy on the phone ordering the meats for the lady’s

  • Jamarion Smith

    Jamarion Smith

    3 ամիս առաջ

    Should have Order a bag a yams

  • Che Gotti

    Che Gotti

    3 ամիս առաջ

    The Fact This Man Had To Stop By A Market To Get The Bell Pepper Before Coming Over Is Just 😂😂

  • Xavier G.

    Xavier G.

    3 ամիս առաջ

    That’s the nigga from Roast Me. I just noticed that lol

  • Trapplo_ Official

    Trapplo_ Official

    3 ամիս առաջ

    🤣🤣🤣 lol

  • Davon Jones

    Davon Jones

    3 ամիս առաջ

    Nah i woulda kicked him out 😆

  • Around The world

    Around The world

    3 ամիս առաջ

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • 33 Makavelli Da Don OutLawz

    33 Makavelli Da Don OutLawz

    4 ամիս առաջ

    #1
    Square Business 🥶🥶

  • Kenneth Brown

    Kenneth Brown

    4 ամիս առաջ

    I won’t respond to that lol!

  • Brow Ming

    Brow Ming

    4 ամիս առաջ

    We ain't friends after a stunt like this 🤣

  • OtfMaxx666

    OtfMaxx666

    4 ամիս առաջ

    “Meatyacricy” 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Sdotbell MMA

    Sdotbell MMA

    4 ամիս առաջ

    His logic is actually sound.. but this is fucked up 😂😂

  • Gabriel Lloyd

    Gabriel Lloyd

    4 ամիս առաջ

    The mcflurry machine never works 😂😂

  • F165

    F165

    4 ամիս առաջ

    I would kick his ass

  • ChrisLEE Masango

    ChrisLEE Masango

    4 ամիս առաջ

    Petty as hell...

  • Deundra Rodgers

    Deundra Rodgers

    4 ամիս առաջ

    He got up to get his phone but hes was holding a phone before he got up

  • DITD_Tum

    DITD_Tum

    4 ամիս առաջ

    You shoulda had the ladies show up bro and I wanna see the look on Eddie face 😂😂 when he gets the food and you get the 🐱

  • noobhero7

    noobhero7

    4 ամիս առաջ

    Imagine your boy negotiating getting you some buns for the evening.
    And in your INFINITE WISDOM, You have the audacity to be a petty asshole and give your boy a pepper when he gave you the freedom to order whatever you would like from McDonalds to feed that same homie HOOKING YOU UP WITH THE BUNS.
    There are real petty people out there like this too. I COULD NEEEEEVER.

  • Jon

    Jon

    4 ամիս առաջ

    MAN THIS IS THE BEST SERIES EVER!! i cant wait for Ep 4!! 😂😂😂

  • Vin Theo

    Vin Theo

    4 ամիս առաջ

    But actually, he did say “get me whatever you’re having”. That man was to receive his own 20 nuggets square! 😂

  • Perry Mayes

    Perry Mayes

    4 ամիս առաջ

    Bigg Jah could've said the bell pepper is not a whatever from McDonald's. Maybe Eddie would've understand his mistake

  • Gary Jr

    Gary Jr

    4 ամիս առաջ

    That nigguh there, he went to Giant stood in line to get 1 bell pepper 😂🤣

  • Emil Cooper

    Emil Cooper

    4 ամիս առաջ

    His food would’ve been mine and his bunz

  • Quintin Harleston

    Quintin Harleston

    5 ամիս առաջ

    I love this nigga... that’s me. Y’all got and I’m without

  • F Wolf

    F Wolf

    5 ամիս առաջ

    Give me the fxcken nugget mang! 😅

  • Velisa Mullins

    Velisa Mullins

    5 ամիս առաջ

    WTF is Eddie so damn PETTY????? OMG I HATE HIM😂😂😂😂

  • Bruce Leeds

    Bruce Leeds

    5 ամիս առաջ

    1:33 whatever that means? Why they BOTH acting like what Jah said ain't make no sense?

  • Rare encounter

    Rare encounter

    5 ամիս առաջ

    At around 4:09 his phone is in his hand, then he gets up to go and get it later? One of my favorite sketches, bloopers and all.

    • Mookaron

      Mookaron

      5 ամիս առաջ

      Word up! 😂💀

  • Meiko Holguin

    Meiko Holguin

    5 ամիս առաջ

    Well if your okay with whatever then why are you trippin off of whatever I brought you?😂😂Some funny shit kicked em up out cuz he didn't get a McDonald meal😂