"FRIDAY" (SCENES) | BIGG JAH

Հրապարակվել է 11 Փտր % Yթ.-ին
Դիտումներ 664 434
112

STARRING @Pop Vazquez @Cortney Elise @G. Waynetv @ReddStylezTV @Jay Ali @ImJustAngie @ReddStylezTV
ARTISTS:@J Reezy
@Sean Carson
@Jay Ali
SONG

Bigg Jah
Մեկնաբանություններ  
  • Delon Boss

    Delon Boss

    Օր առաջ

    Crig bigger than Debo lol

  • Simply Snaqz

    Simply Snaqz

    2 օր առաջ

    The fact they got the smallest nigga to play DeeBo 😂 “Weeeeeeee”

  • MALI THE GREAT

    MALI THE GREAT

    5 օր առաջ

    The roommate that pays the bills was the perfect big worm

  • Sparda D. Kingston

    Sparda D. Kingston

    23 օր առաջ

    That nigga is not Smokey, that’s smoker lol

  • Damon Davis

    Damon Davis

    24 օր առաջ

    👀👀Got dam Mrs.Parker got them yams

  • Damon Davis

    Damon Davis

    24 օր առաջ

    Big Jahh you should've played Big Worm that's on point

  • Damon Davis

    Damon Davis

    24 օր առաջ

    Wasn't no dude I mean 2 dudes in the bed but great my bad if it was never paid attention dam how I not see that

  • Takeshi Kovacs

    Takeshi Kovacs

    Ամիս առաջ

    God I miss these movies!!

  • Eddie Brown

    Eddie Brown

    Ամիս առաջ

    Cortney plays a hood chic well.

  • uchiha itachi

    uchiha itachi

    Ամիս առաջ

    The girl did a horrible job

  • Keturah Abigail

    Keturah Abigail

    Ամիս առաջ

    The way his hair rollers were flopping around 😂😂😂

  • JitMomentRecord

    JitMomentRecord

    Ամիս առաջ

    MS Parker can get it 🤤

  • Rashad Jones

    Rashad Jones

    Ամիս առաջ

    😂😂😂😂😂💯💯💪

  • Not Too Sure These Days

    Not Too Sure These Days

    Ամիս առաջ

    Y'all should get there rights to do the whole movie over somebody needs to

  • GamingWitAyden N

    GamingWitAyden N

    Ամիս առաջ

    So look when she on the phone she talkin about when I catch her I’m going to beat her but when they meet nobody was fighting

  • T

    T

    Ամիս առաջ

    Hahahah in the universe everyone who was big gone small and the small ones gone big

  • Devon Patillo

    Devon Patillo

    Ամիս առաջ

    Bruh.....@gwayne playing D BO???? Classic..bwhahahahahahaha

  • vdub 1955

    vdub 1955

    Ամիս առաջ

    Okay all of you crazy

  • AFM Elinstead Sahar

    AFM Elinstead Sahar

    Ամիս առաջ

    Ms parker Ms parker Ms parker 🤗

  • Xavier Williams

    Xavier Williams

    Ամիս առաջ

    Pop from new york is in here? Nice

  • Jekarie251Mob Crawford

    Jekarie251Mob Crawford

    Ամիս առաջ

    I like how they the niga in the bed like the real movie im dead !!!!

  • Google Freeman

    Google Freeman

    Ամիս առաջ

    She crazy

  • Erica Clark-Rouse

    Erica Clark-Rouse

    Ամիս առաջ

    😂😂😂😂😂

  • michael truthson

    michael truthson

    2 ամիս առաջ

    Courtney killed the hoochie momma girlfriend part.😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

  • Jaamal Boyd

    Jaamal Boyd

    2 ամիս առաջ

    Haaaaaaaaaaa

  • Tiffany S

    Tiffany S

    2 ամիս առաջ

    Courtney is too cute!

  • Jermaul Yolo

    Jermaul Yolo

    2 ամիս առաջ

    Mrs.parker mrs.parker now thats booty meat frfr💯😍

  • Rolando Montana

    Rolando Montana

    2 ամիս առաջ

    MAN THIS THE MUSCLE VERSION OF FRIDAY HAHAHAA DEBOOOO THO LOL BIG WORM BALLD ASS WITH A WIG LMFAO

  • Dejurne McCall

    Dejurne McCall

    2 ամիս առաջ

    Ms Parker.....damn

  • 7000 productions

    7000 productions

    2 ամիս առաջ

    The real debo woulda did this no cap

  • Sunny T

    Sunny T

    2 ամիս առաջ

    Alexis.....LAWD 😍

  • Love Angel

    Love Angel

    2 ամիս առաջ

    they should have had that MIDGET Kewon Vines PLAY DEBO

  • Niners 21

    Niners 21

    2 ամիս առաջ

    Redd thick ass hell yeah ms parker

  • Domani Mason

    Domani Mason

    2 ամիս առաջ

    smokey is a lil sizey

  • Owen Ess

    Owen Ess

    2 ամիս առաջ

    🤣🤣🤣she got 2 niggas in the bed🤣🤣

  • Sarouth Neang

    Sarouth Neang

    2 ամիս առաջ

    Deebo look like floyd mayweather. 😂😂😂

  • Alwaysthinkingbig

    Alwaysthinkingbig

    2 ամիս առաջ

    Ms. Parker got a camel two 😇

  • Dmacjr 503

    Dmacjr 503

    2 ամիս առաջ

    Bruh yall could of did better with miss Parker.

  • TheEtbetween

    TheEtbetween

    2 ամիս առաջ

    That was a great skit

  • Humble Beast

    Humble Beast

    2 ամիս առաջ

    Friday swole edition

  • michael truthson

    michael truthson

    2 ամիս առաջ

    Deebo said weeeeeeeee😂😂😂😂🤣🤣

  • Michael Reyes

    Michael Reyes

    2 ամիս առաջ

    Mini Debo

  • Jack Jack Jr.

    Jack Jack Jr.

    2 ամիս առաջ

    Miss Parker got the whole MEAT shop

  • Eddie Robertson

    Eddie Robertson

    2 ամիս առաջ

    Damn 🚬 is big as shit🤣🤣🤣

  • Eddie Robertson

    Eddie Robertson

    2 ամիս առաջ

    Damn 🚬 is big as shit🤣🤣🤣

  • Shellz

    Shellz

    2 ամիս առաջ

    I hope cube and tucker seen this homage

  • dancemunki

    dancemunki

    2 ամիս առաջ

    mrs parker, mrs parker- that shit just make no sense

  • Arthur Brown

    Arthur Brown

    2 ամիս առաջ

    Yea yall fucked it up

  • King Smith

    King Smith

    2 ամիս առաջ

    You should switch Smokey in this to depo

  • Teddi755 OG

    Teddi755 OG

    2 ամիս առաջ

    Na boys this one yall fucked up with the lines lol

  • Michael Wiggins

    Michael Wiggins

    2 ամիս առաջ

    Dbo rolled up looking like floyd mayweather for a sec 😆 😆 😆...

  • Laquisha Drew

    Laquisha Drew

    2 ամիս առաջ

    Yo what was in shorty pants!?

  • Rasheed Lowery

    Rasheed Lowery

    2 ամիս առաջ

    I thoroughly enjoyed this y'all. I'm subscribing today.

  • IQWN UNDWQRLD

    IQWN UNDWQRLD

    2 ամիս առաջ

    I tought mayweather was playing debo

  • J Boone Music

    J Boone Music

    2 ամիս առաջ

    When gon let me hiiiittttt ms Parker 😱😫

  • jahmarley pranks willett

    jahmarley pranks willett

    3 ամիս առաջ

    When weenier said laughing

  • We The Best Detailing Period

    We The Best Detailing Period

    3 ամիս առաջ

    Smokey must have just got out of jail

  • Eugene Williams

    Eugene Williams

    3 ամիս առաջ

    Jah looking like deebo

  • Eugene Williams

    Eugene Williams

    3 ամիս առաջ

    Big swoll ass creatine taking smokey

  • rotimi kayode

    rotimi kayode

    3 ամիս առաջ

    She had two dudes in the bed 😂🤣

  • Christopher Turner

    Christopher Turner

    3 ամիս առաջ

    Y'all did that shit for real

  • moses simmons

    moses simmons

    3 ամիս առաջ

    Who was Mrs Parker

  • MrBluefunk4

    MrBluefunk4

    3 ամիս առաջ

    I'll smash this Ms Parker also

  • MrDagr8rylz

    MrDagr8rylz

    3 ամիս առաջ

    naw bro they gotta do more vids together, two of my favorite idk what these niggas titles are, but pop is funny af on IG and Bigg Jah be holding it down on youtube. east meets west, next time Bigg Jah should come to the X

  • T B

    T B

    3 ամիս առաջ

    Smoke, been spending a lot of time on the East Coast

  • Gerard Russell

    Gerard Russell

    3 ամիս առաջ

    Ummm, was it me or Ms Parker has a lot of yeast in that flour???

  • Justin Hoskins

    Justin Hoskins

    3 ամիս առաջ

    LOL all the skinny dudes he has in his videos he couldn’t use one of them to be Smokey

  • Karim Thrash

    Karim Thrash

    3 ամիս առաջ

    Minks got me dead being the nigga laying down 🤣🤣

  • X

    X

    3 ամիս առաջ

    big jahh shouldve played deebo frfr

  • julianDAmack

    julianDAmack

    4 ամիս առաջ

    “Did he just say weeeee” 😂😂😂

    • Sparrow Black

      Sparrow Black

      2 ամիս առաջ

      WEEEEEEEEEEEEEEEEE

  • elijah thegoat

    elijah thegoat

    4 ամիս առաջ

    Bruh he need .ore energy

  • jinxatocious

    jinxatocious

    4 ամիս առաջ

    I was legit anticipating who they found that was big enough to bully Bigg Jah...

  • BLASTEDJEWAL

    BLASTEDJEWAL

    4 ամիս առաջ

    Only real friday fans know that they using the same neighborhood and houses from the movie And since its a new generation the houses and neighborhoods looks different

  • Latashia S.

    Latashia S.

    4 ամիս առաջ

    She got 2 dudes in the bed?? 😂😂😂

  • Con Man

    Con Man

    4 ամիս առաջ

    "Broke as a joke"
    🤭

  • Melvin Smith

    Melvin Smith

    4 ամիս առաջ

    Who's the dude on right of courtney aka joi n skit?

  • Mann RUMMEl

    Mann RUMMEl

    4 ամիս առաջ

    😂😂😂😂

  • Jordan I

    Jordan I

    4 ամիս առաջ

    LMFAO 😂 " like a sloppy Jo Anne"

  • Eastbound 80

    Eastbound 80

    4 ամիս առաջ

    Lil ass Debo...

  • Adrian Ramirez

    Adrian Ramirez

    4 ամիս առաջ

    What song is that when the girl is jogging

  • Me3ks DaGOAT

    Me3ks DaGOAT

    4 ամիս առաջ

    Smokey buff af Lol

  • Gary Brown

    Gary Brown

    4 ամիս առաջ

    Y’all niccas a fool , 🤣🤣🤣🤣

  • Producer Young Success

    Producer Young Success

    4 ամիս առաջ

    Who are the women lawd

  • King Zeemer

    King Zeemer

    4 ամիս առաջ

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • yung easy

    yung easy

    4 ամիս առաջ

    Y'all too damn big but big Jah why your shirt hella small and tight homie lil ass deebo with the weeeee lmfao But Yo Ms. Parker not only she got YAMS out this world but her shorts was so tight I can see the Camel Toes DAMMMMMMMNNNN

  • Reggie Plant

    Reggie Plant

    4 ամիս առաջ

    ms parker with the Yamsterdam

  • Danny L

    Danny L

    4 ամիս առաջ

    Someone call Ice cube to tell him to give a contract for a Friday reboot...
    This will be funny!!!

  • Jedi Luke 22

    Jedi Luke 22

    4 ամիս առաջ

    I like how she got 2 dudes in the bed while she call Craig. Ratchet AF lol

  • Mr. Godiva

    Mr. Godiva

    4 ամիս առաջ

    That's a hell of a camel toe! Like, a camel's foot.

    • BUFF STUDWELL

      BUFF STUDWELL

      13 օր առաջ

      Lmao

  • Kareem El-Amin

    Kareem El-Amin

    4 ամիս առաջ

    I couldn’t wait to see who was gonna play as Mrs. Parker

  • Jonathan D'Haiti

    Jonathan D'Haiti

    4 ամիս առաջ

    Y'all should have thrown in the bye Felicia for good measure

  • Dontae Harvey

    Dontae Harvey

    4 ամիս առաջ

    Craig and Smokey are big as shi

  • VonDaGreatt -

    VonDaGreatt -

    4 ամիս առաջ

    3:12 what’s the song

  • MindsetFN

    MindsetFN

    4 ամիս առաջ

    I was laughing at debo

  • Vincent Underwood

    Vincent Underwood

    4 ամիս առաջ

    Very funny!

  • jamondharper

    jamondharper

    4 ամիս առաջ

    Lmao yams 🍠

  • Tashay Love

    Tashay Love

    4 ամիս առաջ

    Can somebody please tell me the name of that song when they was talking to Ms. Parker!!!😫😫😫 i absolutely love it and i wanna go buy it!!!💞💞💞💞💞💞💞

  • jae jae.1kk

    jae jae.1kk

    4 ամիս առաջ

    Plz make a full version

  • Monica Louise Bryant

    Monica Louise Bryant

    4 ամիս առաջ

    OMG Deboe is a lil dude, I can't!

  • Jeris J.

    Jeris J.

    5 ամիս առաջ

    This ain't Friday. This is FriDAYUM!